ZÁSNUBNÍ VEČÍREK SPOLU S TLAPIČKAMI

Ráda bych poděkovala všem dívkám, které dostaly a přijaly pozvání na můj zásnubní večírek. Díky vám byl zábavnější a barevnější. Je příjemné mít v takových chvílích své blízké po boku.

Největší dík patří naší prezidentce Oplince, která mi při večírku byla obrovskou oporou a pravou rukou při komunikaci na večírkovém chatu. 

I přes začáteční výpadky hry se večírek zdařil a úspěšně proběhl. Já jsem za to ráda a těším se na svatbu 💖 Samozřejmě budu ráda za své klubové holky 😉😍


Protože miluji přírodu začaly jsme společně v parku příjemným pohoštěním a poklábosením.


S klubem jsme se sešly a dívky perfektně ladily 💗



Nesměly chybět ani kousky z nové kolekce 💋 TOP


Krásné barvy a krásné outfity, s klubovými holkami nám to pohromadě vždy moc sluší 😍



V těchto vedrech by jeden padl a co takhle s alkoholickými koktejly a přípitky. Zamířily jsme tedy na pláž a tam jsme to teprve rozbalily. 







Můj největší dík 💝💝💝






Komentáře